Kompleksowe Prowadzenie Ksiąg Handlowych
Księgi handlowe są kluczowym elementem prowadzenia działalności gospodarczej. W Biurze Rachunkowym Connect oferowane są kompleksowe usługi związane z ich prowadzeniem. Oferta obejmuje zarządzanie księgą główną oraz pomocniczymi, ewidencję środków trwałych i wyposażenia, a także ewidencje podatku od towarów i usług. Dodatkowo sporządzane są miesięczne zestawienia obrotów i sald oraz sprawdzane dokumenty źródłowe pod kątem wymagań ustawy o rachunkowości.
Dodatkowe Usługi Księgowe
- prowadzenie księgi głównej i pomocniczych
- ewidencja środków trwałych
- ewidencja wyposażenia
- ewidencje podatku od towarów i usług
- sporządzenie miesięcznych zestawień obrotów i sald
- sprawdzanie dokumentów źródłowych pod kątem wymagań ustawy o rachunkowości
- obliczanie podatku dochodowego
- obliczanie podatku VAT
- sporządzanie deklaracji podatkowych
- wysyłanie podpisanych deklaracji do urzędów