Księgi handloweKompleksowe Prowadzenie Ksiąg Handlowych

Księgi handlowe są kluczowym elementem prowadzenia działalności gospodarczej. W Biurze Rachunkowym Connect oferowane są kompleksowe usługi związane z ich prowadzeniem. Oferta obejmuje zarządzanie księgą główną oraz pomocniczymi, ewidencję środków trwałych i wyposażenia, a także ewidencje podatku od towarów i usług. Dodatkowo sporządzane są miesięczne zestawienia obrotów i sald oraz sprawdzane dokumenty źródłowe pod kątem wymagań ustawy o rachunkowości.

 

Dodatkowe Usługi Księgowe

  • prowadzenie księgi głównej i pomocniczych
  • ewidencja środków trwałych
  • ewidencja wyposażenia
  • ewidencje podatku od towarów i usług
  • sporządzenie miesięcznych zestawień obrotów i sald
  • sprawdzanie dokumentów źródłowych pod kątem wymagań ustawy o rachunkowości
  • obliczanie podatku dochodowego
  • obliczanie podatku VAT
  • sporządzanie deklaracji podatkowych
  • wysyłanie podpisanych deklaracji do urzędów